Friday 19 October 2012

Lazy day

I'm not going to the gym today, will go to a Yoga class tomorrow instead. I'm still wearing softpants and lazying around at home.
It's really grey outside anyway so don't feel like doing anything, he he.
 
Going to buy a halloween costume on Sunday. Anyone got any suggestions?
 
x x x
 
 
Swedish; Orkar inte gymma idag, ska gå på Yoga imorgon istället. Har fortfarande på mig mjukisbyxor & slappar runt hemma, hehe.
Regningt & tråkigt väder ute så passar perfekt att bara slappa.
 
Ska köpa halloween kostym på Söndag. Någon som har något bra förslag på v
ad man kan klä ut sig till ?
 
Puss
 
 Halloween 2009

Halloween 2010
 
 

Pin It Now!

2 comments:

  1. Vad var du förra året då?! Jag sitter också hemma i slappebyxor och bara glor. sååå skönt, sett ellen & oprah nu som en riktig ensam hemmafru! fast imorse hade jag sanna & william här :D så söt att jag dog!!!!!!!

    pussss/Emma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag måste ha jobbat förra året :/ Haha samma som mig då, kollat real housewifes i new york & engelska versionen utav halv åtta hos mig.
      Åh fy satan vad avis jag blir, vill ha bebis gos !!
      Kommer hem den 21 november förresten så jag kan vara med på Nathans kalajs :D

      Delete