Tuesday 30 October 2012

Oh dear!

Not my day today. Checked one of my bank accounts which I was sure would hold some money, it was empty! As I thought my other card didn't work so started looking for my bank digipass to transfer money. Digipass is nowhere to be seen..
 
Slightly annoyed over having to cancel lunch with Louise I went to my interview.
Interview went really well and I passed the first stage and going for a training session on Friday. Yay!
 
After the interview I accidentally went on the wrong tube after been waiting for the correct one for 10 minutes (this is extremely long to wait for a tube in London!). Had to get off in South Kensington and change to a Circle Line train which was due in 8 long minutes, grrrr. 
 
At least I finally bought myself a new book after having to steal Rob's kindle for a week. It's a love story which I normally do not read but I will save the crime books for when I go to Sweden.
 
Back home still couldn't find my digipass. After going through everything I managed to find it however not very satisfied with bank balance. Luckily I'm getting paid from Heathrow job this week, he he.
 
No more complaining from me now ;)
 Have to go and buy a pair of black trousers for Friday don't want to though as it's just too cold outside and I'm curled up in the sofa watching Come Dine With Me. Maybe I will go later instead, he he.
 
x x x
 
Swedish; Det är inte min dag idag. Kollade mitt bankkonto innan jag skulle iväg på min intervju imorse, var säker på att jag skulle ha pengar där men nej det var visst tomt.
Trodde inte mitt andra bankkort funkade så började leta efter min digipass så jag kunde föra över pengar men den fanns ingenstans!
 
Irriterad över att behöva ställa in min lunch med Louise kom jag iaf iväg på intervjun som gick väldigt bra. Klarade första steget och ska dit på fredag för några timmars träning, yay!
 
Efter intervjun råkade jag hoppa på fel tunnelbana fast jag hade väntat på min i över i 10 minuter (det är väldigt länge att vänta på tunnelbanan i London). Fick byta tunnelbana i South Kensington men fick ändå vänta i 8 minuter där, brrr.
 
Fick iaf köpt en ny bok vilket var välbehövligt då jag har läst en bok på Robs kindle den senaste veckan, har inte varit särskilt praktiskt för någon utav oss. Är en roman så får se om jag gillar den men sparar mina deckare tills jag åker till Sverige.
 
Hittade till slut min digipass iaf men var inte särskilt impad utav saldot på det kontot heller. Tur jag får betalt från Heathrow jobbet denna veckan, haha :)
 
Ska sluta klaga nu iaf ;) Behöver egentligen gå & köpa ett par "kostym" byxor men sitter så skönt i soffan så det får vänta till senare ;)
 
Puss
 
New book!

Todays lunch, vegetables soup and sandwich, mmm

 

Gangsta gal ;)
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment