Saturday 27 October 2012

Sunny Saturday

It's lovely weather here in London today. Seems to be a bit windy but the suns out so I'm not complaining!
 
Still in bed just lazying around waiting for me eggs to be done. Weekend mornings are the best!
After breakfast I'm going to the gym. Haven't decided wether I will do some swimming or work out on the machines.
 
Seems like my eggs are done now!
 
Laters!
 
x x x
 
 
Swedish; Underbart höst väder i London idag, solen skiner fast det blåser lite men jag klagar inte så länge solen är framme.
 
Ligger fortfarande i sängen & latar mig, älskar helgerna när man kan slappa i sängen på morgonen!
Efter frukost ska jag gå till gymmet, blir antingen simmning eller träna på maskinerna, har inte bestämt mig ännu men ska bli skönt att gå dit iaf.
 
Nehe nu är mina ägg färdiga!
 
Hörs sen!
 
Puss
 


 
 


I think the little pumpkin looks like me, ha ha ha ha
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment