Saturday 20 October 2012

Swimming

Went for a swim on the gym, did 46 lenghts. Legs are a bit sore now, he he.
 
After gymming we went to next door to the Bridge House for a bit of lunch. I had a goats cheese and fig tart and Rob had salmon fishcakes we also shared a plate of salt and pepper squid. It was nice but a bit too little goats cheese for my liking.
 
I'm now getting ready for work, my hair is not cooperating and I doubt I will be able to get it to look nice in a bun today, grr grr.
 
Start working at 6 so should probably get on with the bun making.
 
I'll be back tonight!
 
x x x
 
Swedish; Bestämde mig för att simma på gymmet, simmade 46 längder. Benen är lite trötta nu, hehe.
 
Efter gymmet gick jag & Rob till The Bridge House precis brevid där vi bor & åt lunch. Jag åt en chevre ost & fikon "tart" (paj liknande sak), Rob åt lax fiskakor sedan delade vi på salt & peppar bläckfisk också. Var helt ok men fick inte så mycket chevre vilket var ett minus.
 
Mitt hår vill absolut inte samarbeta idag så vet inte om det kommer bli någon snygg bun innan jag går till jobbet, suck!
 
Nej jag får väl fortsätta kämpa med håret nu. Bloggar efter jobbet igen!
 
Puss
 




Pin It Now!

No comments:

Post a Comment