Tuesday 30 October 2012

Update

Sorry for bad blogging today but haven't done anything worth blogging about, ha ha.
Didn't buy any trousers so will have to get that done tomorrow before I'm starting work at 5pm. I'm working at Heathrow tomorrow as a "Meet & Greet Hostess", looking forward to it.
 
Did an hour of Pilates today again, my abs are going to be so sore tomorrow!
 
After the gym me and Rob cooked some dinner and now we are working on some projects whilst watching Pride of Britain Awards. Me going "Oh I saw her yesterday" or "Oh I saw him yesterday", lol! FYI I saw 99% of the people there ;)
 
x x x
 
 
Swedish; Dåligt bloggande idag jag vet, fö´låt! Har inte gjort något värt att blogga om dock, haha.
Gick aldrig och köpte några byxor så får göra det imorgon innan jag börjar jobba kl 17 på Heathrow. Ska vara "Meet & Greet Hostess", ser fram emot det!
 
Körde Pilates på gymmet idag igen, mina magmuskler kommer nog göra lagom ont imorgon.
 
Efter gymmet lagade jag och Rob lite mat och nu sitter vi och jobbar på ett projekt samt kollar på Pride of Britain Awards. Jag sitter och säger "Åh henne såg jag igår" eller "Åh honom såg jag igår", haha ;) För eran info såg jag 99% av folket som var där ;)
 
Puss
 
Oh I actually did do something useful today, put new bed sheets on and folded up all my clothes so my wardrobe looks really tidy now.
 
 
 
Haven't put our actual bedside tables together yet hence the box, lol

Big mess

Oh so tidy!

Beef mince with beans, onion and tomatoes

Broccoli
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment