Friday 26 October 2012

Weekend

It's Friday everyone, whoop! One more day to work before I'm off for 2 days, fantastic!
 
Didn't tell you about the interview yesterday, it was for a "meet & greet hostess" position for a parking company at Heathrow airport, so basically just standing at the terminal and meet their business clients asking them how their trips was etc etc. Had been a bit of a misunderstanding regarding the salary so was a less than I thought but will go and do a paid trial today anyway as I got nothing to better to do, he he.
 
Starting at 4pm and working until 9pm but need to get the last thing for my Halloween costume before that so will leave home quite early.
 
Better get in the shower now!
 
What's everyones plans for the weekend?
 
x x x
 
Swedish; Äntligen Fredag, underbart!
Ska jobba ikväll sen är jag ledig i två dagar.
 
Berättade ju aldrig om intervjun jag var på igår, hade redan blivit erbjuden jobbet men skulle dit och bara träffa dom. Hade hur som helst blivit lite missförstånd med lönen så var mindre än vad jag trodde så kommer inte ta jobbet om dom inte går med på vad jag frågade efter. Ska dit och provjobba idag (får betalt) för jag har änå inget annat jobb inbokat.
 
Jobbet är "meet & greet hostess" på Heathrow flygplats för ett parkerings företag. Så ska vara där när deras business kunder kommer tillbaka från deras resor & typ fråga hur deras resa var osv. Inte så svårt precis ;)
 
Jobbar 16-21 men måste köpa sista grejen till min halloween outfit innan så kommer behöva åka hemifrån mycket tidigare.
 
Dags att hoppa in i duschen nu!
 
Vad är era planer för helgen?
 
Puss
 


 
How cute? Definitely makes me happy :)
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment