Thursday 18 October 2012

Work

Time to go to work again. Hostess at Grosvenor House Hotel again. I'm sure time will fly and I'll be back here in no time!
 
Can't be asked taking any photos as I look exactly the same as yesterday only difference is that I a got a belt on the dress. Can ask Rob to take a photo later.
 
x x x
 
Swedish; Då var det dags att dra sig till jobbet. Ska vara värdinna på Grosvenor House Hotell igen. Tiden kommer säkerligen flyga iväg & innan jag vet ordet av det så är det väl dags att gå hem!
 
Känns inte som det är någon idé att ta kort för jag ser exakt likadan ut som igår. Enda skillnaden är att jag har ett bälte i midjan. Ska be Rob ta kort när jag kommer hem så visar jag då.
 
Puss
 
 
Me & Rob were being very silly in Hamleys one time, lol ;)

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment