Wednesday 28 November 2012

Banana pancakes

I made banana pancakes for me and Rob this morning. They are so good! I had mine with blueberries and a cup of green tea, nom nom.
 
After breakfast we headed down to the post office to pick up our internet device, finally getting proper internet in the flat. Hurray!
I also went to the bank to cash in my taxrefund cheques I got from Gibraltar a month ago, catchiiiing ;) Never thought they would be so quick with paying it out as everyone told me it takes years. Guess its different when you actually leave the country.
 
Apart from that I wont be doing much today as I got a really bad cold that just wont go away. Even so I'm going to the gym in an hour to try out Body Balance, a bit of  light exercise surely wont kill me, he he. Did Pilates last night and it felt so good to be back in the gym after 5 days in Sweden eating cakes,sweets and cakes and.. yeah you get it.
 
Oh and I'm going to Lola to pick-up my outfit for tomorrow evenings event. SO excited to see what we are going to wear!
 
Speak later!
 
x x x
 
 
Swedish; Imorse gjorde jag banan pannkakor till mig och Rob. Dom är så goda! Jag hade blåbär på mina och drack en kopp grönt tee. Mums!
 
Efter frukost stack vi ner till posten för att hämta upp våran internet router, äntligen kommer vi ha riktigt internet. Hurra!
Jag sprang även in på banken för att lösa in mina skatteåterbärings checkar som jag Gibraltar skickade till mig för över en månad sedan, catchiiing ;) Trodde aldrig dom skulle vara så snabba med att betala tillbaka, alla sa att det skulle ta flera år men antar att det går snabbare om man faktiskt "skriver ut" sig från landet.
 
Förutom det tänkte jag försöka ta det lugnt idag har en envis förkylning som vägrar försvinna. Blir iaf lite gym om en timma men bara Body Balance så inget för crazy, tror kroppen mår bra av lite lugn träning. Körde Pilates igår och det var så härligt att vara tillbaka på gymmet igen efter 5 dagars godis & tårt-ätande i Sverige.
 
Och juste jag ska till Lola snabbt i eftermiddag också och hämta upp min outfit för morgondagens event. Ska bli så spännande att se vad vi ska ha på oss!
 
Hörs senare!
 
Puss
 
 
 
 
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment