Tuesday 20 November 2012

Gym

Time to hit the gym. Either doing pilates or working on the machines with Rob, should probably not do pilates as it puts pressure on my shoulder. . I'll decide when I get there.
 
Done with what I needed to get done today and all packed and ready to go tomorrow. Got quite and early flight but I am flying from Heathrow so won't take me long to get there.
 
Can't wait to see my lovely little nephews!!!
 
 
x x x
 
 
Swedish; Då var det dags att börja dra sig mot gymmet. Ska antingen gå på Pilates eller träna på maskinerna med Rob, lutar åt styrketräning med fokus på nederdel för jag vill inte anstränga min axel som man gör på pilates. . Bestämmer mig när jag kommer dit.
 
Har gjort vad jag skulle göra idag och är packad och klar för morgondagen. Flyger ganska tidigt men flyger från Heathrow så tar inte många minuter att ta sig till flygplatsen.
 
Längtar efter att se Nathan & William mina små hjärtan!
 
Puss
 



Oh yes!!



 
Aaaaaw Auntie Sofie wan't big kisses and cuddles now! <3

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment