Thursday 15 November 2012

Hey

I'm back! Was working all day yesterday and when I came home I was to tired to do anything.
 
Tomorrow Stina is coming to see me and celebrate my birthday! Wohooo! Can't wait!
My birthday is not before Monday but we are celebrating it on Saturday.
So Stina should get here around 2pm tomorrow and as Rob is going to Southend we are going to have a girls day/night. Shopping, dinner, gossip ;) Stiiiiiiina!
 
Today I might be working, I don't know yet but I want to so I probably will not sure where yet though. First up is pilates at 11.50.
 
x x x
 
 
Swedish; Jag är tillbaks! Jobbade hela dagen igår och var så trött när jag kom hem så jag orkade inte göra någonting alls.
 
Imorgon kommer Stina hit över helgen, vi ska umgås och fira min födelsedag! Wohooo!
Fyller egentligen inte år förräns på måndag men vi ska fira på lördag.
Stina kommer hit vid 14-tiden imorgon och Rob ska till Southend så jag och Stina ska ha tjej mys. Shoppa, käka & skvallra ;) Stiiiiiina!
 
Idag ska jag kanske jobba men vet inte ännu, vill jobba men får se vart det blir.
 
Puss
 
 

 
Photos from my birthday last year and the year before!

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment