Tuesday 6 November 2012

Louboutin

I've decided to sell my gorgeous, lovely, hot hot Louboutin shoes. I hardly never wear them and I've got a hallux valgus on my right foot so won´t even be able to now ;(
I'll probably cry when they are sold but what to do . . .
Anyone here good at ebay and paypal?
I've read about it and signed up but paypal activation link is not working so I'm stuck at the moment, grr grr.
 
Bought a new book earlier. Walked past a second hand bookshop in Notting Hill and found One Day, heard lots of good things about it so bought it for a very modest £2.
 
Starving now so going to make some Goats Cheese Salad (addicted).
 
x x x
 
Swedish; Har bestämt mig för att sälja mina vackra, lyxiga, snyga Louboutin skor. Jag använder dom nästan aldrig och har fått en knöl på höger foten (hallux valgus) så kommer inte kunna använda dom ;(
Kommer grina när dom blir sålda. . .
Någon här som brukar använda ebay och paypal? Har läst om båda och registrerat mig men min aktivations länk från Paypal funkade inte så sitter fast just nu, suck!!
 
Köpte en ny bok innan. Gick förbi en second hand bokaffär i Notting Hill och hittade One Day där, har hört mycket bra om den boken så köpte boken för det väldigt överkomliga priset £2. Kap!
 
Super hungrig så ska slänga ihop lite chevreost sallad nu (beroende).
 
Puss
 
My lovlies...
 

 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment