Monday 5 November 2012

Yoga

Holy christ the yoga was tough tonight. I was struggling mainly cause I was working out with Rob in the gym yesterday and my legs were so sore. Aouch!
 
The training earlier today went really well so I'm now working for two event companies in London. Go me, hehe ;)
 
Don't have so much work booked in this week but I don't mind. Looking forward to have some time off and rest my feet.
 
Any plans for the week lovlies?
 
x x x
 
 
Swedish; Herregud vad yogan var tuff ikväll alltså! Har ont i benen efter jag tränat på maskinerna med Rob igår så det var ganska jobbigt att sträcka och böja och allt men kommer kännas skönt imorgon tror jag nog.
 
Gick jättebra på träningen idag och jag jobbar numera för ett till eventsföretag. Heja mig! ;)
 
Har inte så mycket jobb inbokat denna veckan men inte mig emot för det ska bli underbart att vila fossingarna från högklackat.
 
Har ni några planer för veckan?
 
Puss
 
Starting to get really cold now. Kind of makes we wanna go skiing!
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment