Thursday 6 December 2012

Xmas gift shopping

Morning all!
Yes it's morning for me, woke up about an hour ago. Made myself a nice cup of tea and I'm still in bed browsing around and just chilling, joy :)
 
Event last night was great, was a corporate xmas party and the girls I was working were so lovely plus were provided with cabs at the end of the shift and since I was the only one living in west I had my own cab which is always a plus, hehe.
 
Today I haven't got any shift I do however going for dinner with some of the crowd starters from TableCrowd tonight. We are going to Chico Bandito the mexican place in Shoreditch were I once took my swedes if anyone remembers?!
Looking forward to it anyway.
 
Before that I'm debating whether I should go to Westfield and do some christmas shopping. Might also buy myself a new dress for new years eve but haven't even got it planned yet so maybe that's not such a great idea after all... lol.
 
 
Breakfast time now. Greek youghurt w blueberries, banana and apple. Yum!
 
x x x
 
 
Swedish; God Morgon!
Ja det är morgon för mig iaf, vaknade för en timma sedan och gick bara upp för att göra en kopp tee och tog med den tillbaks till sängen och här sitter jag fortfarande, mys!
 
Eventet igår var jättebra, var ett företag som hade julfest. Tjejerna jag jobbade med är underbara så det gjorde ju helt klart kvällen så mycket roligare. Vi hade taxis bokade efter vi slutat också och eftersom jag är den enda som bor i west London fick jag en egen taxi, hehe.
 
Idag jobbar jag inte men har middag med några crowd startare från TableCrowd ikväll. Vi ska till Chico Bandito den mexikanska restaurangen jag tog mina LondonSvenskar till för ett tag sedan om ni minns?! Ska bli kul iaf.
 
Sitter här och velar om jag ska åka till Westfield idag och köpa julklappar eller ej. Lika bra att få det gjort känner jag, kan man köpa mer nästa vecka också, hihi ;) Kan hända att jag kanske köper en nyårs klänning till mig själv också men det kanske är lite dumt när jag inte ens vet vad vi ska göra..
 
Nepp nu måste jag äta frukost. Blir grekisk yoghurt med blåbär, banan & äpple. Mums!
 
Puss
 
 
Have got photos from last days events to show you but batteri died on me so will show u later.
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment