Thursday 20 December 2012

Zumba

Last Thursday lunch Zumba class for this year. Crazy! Was good fun and worked myself extra hard, feeling great now!
Bought some sushi to take with me home after the gym, nom nom.
 
Last two days I was working from 8-6 and done gym everyday so simply haven't had time or energy to blog. Was actually supposed to work today as well but due to rain it was cancelled. I'm actually quite happy about it but please don't tell anyone ;)
 
Have to buy the last xmas gifts today and pack the suitcase as I'm going to Sweden tomorrow. Busy times!
 
x x x
 
 
Swedish; Sista torsdag förmiddag Zumba klassen detta året är avklarad. Var jättekul och jag tog i lite extra, känns skönt nu!
Köpte med mig smarrig sushi från Itsu efter gymmet som jag precis åt till lunch, mums.
 
Dom senaste två dagarna har varit hektiska. Jobbat 08-18 sedan gymmat varje dag så har varken haft tid eller energi till att blogga. Ska bli bättring, jag lovar!
 
Skulle egentligen jobbat idag men det blev inställt pga regnet. Säg inget till någon men jag är ganska glad över det, hihi ;)
 
Ska köpa dom sista julklapparna och packa väskan idag för imorgon bär det av till Sverige och kära familjen. Längtar sååå!
 
Puss
 
On Saturday I will finally get to kiss, cuddle and play with the best nephews in the whole wide world <3
 

 
 
 
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment