Thursday 3 January 2013

Års resumé 2012


Blev du kär i år? Nej men fortsatte vara super duper kär
Vad önskar du att du gjort mer? Njutit lite mer kanske, blir sjukt stressad för ingenting ibland. Ska sluta med det.
Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig för det är ju oftast alldeles i onödan
Vem har du umgåtts med mest? Rob
 
Bästa minnet från 2012? För många för att bara välja ett
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag är väldigt "antingen eller" så är jag glad är jag VERKLIGEN glad och är jag är ledsen är jag VERKLIGEN ledsen
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? Lugna hemmakvällar fast partykvällarna har varit VILDA, my oh my ;)
De största förändringarna under året? Flyttade till London
 
Vem/Vilka saknade du? Vännerna i Spanien och Sverige och min underbara familj
Största misstaget? Kan inte komma på något faktiskt
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja
Vad gjorde dig riktigt glad i år? Att jag blev moster för andra gången och att många vänner blev gravida/fick barn, mysigt! Blev ganska glad för prinsesstårtan på min födelsedag också som Rob hade fixat i smyg, hihi
 
Har du några löften inför år 2013? Inte direkt men ska fortsätta träna och ta hand om mig själv, vill resa mer och hitta ett nice jobb
Hur skulle du beskriva din stil 2012? Klänning och klackar till fest. Jeans till vardags fast var ju mycket klänning i Spanien i den underbara värmen dock
Vart reste du nånstans? Massor till Sverige, runt omkring i Spanien och till England x antal gånger när vi fortfarande bodde i Spanien
 
Nytt år & nya tag. Är super laddad inför detta året här säker på att det kommer bli ett grymt år!
 
Puss
 
 
 
 
This is a year resume in Swedish not sure anyone would like me to do one in English as well?
 
x x x
 
 
 

 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment