Friday 11 January 2013

Copenhagen

Arrived in Copenhagen a few hours ago. This is the first stop on route to Thailand. We are staying in a lovely deluxe room at Hilton Hotel which is connected with the airport. I actually booked the deluxe room accidentally but I'm glad I did because this room is lovely. It's located on the 9th floor with amazing views over Copenhagen and has a bath and a separate shower, a massive bed and even a little sofa. 
I love it!

First thing I did was taking a nice long shower. They have some great products from Peter Roth which I obviously had to try, hehe. Now I'm wrapped up in a gigantic bath robe just relaxing in the bed. 
Great start to what will be a great holiday!

What's everyone up to this fine Friday ?

x x x

Swedish: Anlände till Köpenhamn för några timmar sedan och har checkat in på vårat hotell. Första stoppet på väg till Thailand. Vi bor i ett underbart deluxe rum på Hilton Hotel som ligger i anslutning till flygplatsen. Jag visste inte att jag hade bokat ett deluxe rum (Rob tror inte på mig) men är glad att jag råkade göra det för det så fint. Rummet ligger på 9:e våningen och har badkar och separat dusch, super stor säng och tillomed en liten soffa.
Jag älskar´t!

Första jag gjorde var att ta en lååång dusch. Dom har massor med produkter från Peter Roth så var givetvis tvungen att prova dom, hihi. Sitter just nu i en gigantisk morgonrock och bara tar det lugnt. Ska ner och äta middag här på hotellet om en stund.
Skön start på vad som kommer bli en skön semester!

Vad gör ni denna fina fredag?

 Me and Rob were being silly taking photos in the "office", hehe




Pin It Now!

No comments:

Post a Comment