Thursday 10 January 2013

One more sleep

Before Thailand trip starts! I'm overly excited and trying to think of ways to make this day go super quickly, hehe.
Me and Rob are flying to Copenhagen tomorrow to stay in Hilton Hotel for one night. This hotel is connected with the airport which definitely is a big plus since our flight to Bangkok is at 10.30 Saturday morning.
 
I'm already finished with packing my clothes. I do however need to get some sun protection cause I refuse to get burnt and this white skin haven't seen the sun for months so best to be careful.
 
Ok so time to get going!
 
x x x
 
Swedish: 1 natt kvar tills Thailands resan startar. Jag är över exalterad och försöker komma på något att göra så den här dagen går super fort, haha.
Jag och Rob flyger till Köpenhamn imorgon för att stanna på Hilton Hotell där. Hotellet ligger i anslutning till flygplatsen och jag valde det så vi slipper stressa på lördag då vårat flyg till Bangkok går redan 10.30 på morgonen.
 
Har redan packt färdigt mina kläder. Behöver  dock köpa solskydd då jag vägrar att bränna mig och denna vita huden har inte träffat solen på månader så ska vara väldigt försiktig.
 
Dags att köra igång!
 
Puss
 
Laem Mae Phim
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment