Tuesday 8 January 2013

Sick

Sorry for the absence but I'm sick.. So typical to get sick just before I'm going to Thailand. I do really hope I won't be feeling like this on the flight on Saturday.
 
It started yesterday afternoon with a sore throat but didn't think much of it so went to the gym in the evening. Once I was in the gym I started to feel worse so went home.
Couldn't sleep very well last night was so hot, might have had fever as I had pain all over my body and had very strange dreams... Managed to snooze for an hour or so at lunchtime today and have been drinking lots of tea and hot water with ginger and honey.
Had my first meal not so long ago, soup with loads of garlic added.
 
Already feeling a bit better think I might head to the shop and get some more soup and an ice-lolly, hehe. Must get well for tomorrow when Maria and Toby are in London, haven't seen them for ageeeeees!!
 
Enough about me now ;) How are you all doing?
 
x x x
 
Swedish; Förlåt för dåligt bloggande men jag är sjuk. Så typiskt att jag ska bli sjuk 4 dagar innan vi flyger till Thailand. Hoppas verkligen att jag kommer må bättre än såhär eller så kommer den flygningen inte bli alltför rolig...
 
Det började igår med att jag hade lite halsont på eftermiddagen men tänkte inte så mycket på det utan gick till gymmet i vanlig ordning på kvällen. Big mistake! Började må mycket värre så fick gå hem från gymmet.
Kunde inte sova igår kväll var så galet varm, hade ont i hela kroppen och konstiga drömmar. Antar att jag hade feber.
Fick iag sovit en timma i förmiddags och har kurerat mig med tee och varmt vatten med honung och ingefära samt ätit soppa med massor med vitlök. Måste bli frisk!
 
Känner mig faktiskt lite bättre redan och ska gå till affären och köpa med soppa och isglass strax, hihi.
Imorgon är Maria och Toby i London och har inte träffat dom på hur länge som helst så ser framemot att träffa dom (har inga som helst planer på att vara sjuk imorgon, det funkar bara inte).
 
Nog om mig nu ;) Hur mår ni ?
 
Puss
 
 
 
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment