Wednesday 6 February 2013

Bum, legs & strech

I killed my poor bum and legs today. I think I will be in serious pain tomorrow, hehe. 
One of my favourite fitness bloggers www.idawarg.chic.se have posted a great stretch program which takes only 10 minutes and you simply press play and follow her moves. 
I could tell I've not been very good at stretching lately cause it did hurt! I will try to do this stretch as often as possible now :)

Here's a link to the video, try it!


Oh and I had chicken and coriander salad today again. Soooo yummie!

x x x 

Swedish: Mördade min rumpa och mina ben kommer nog ha go träningsvärk imorgon alltså, haha.
En av mina favorit fitness bloggerskor Ida Warg på Chic.se hade lagt ut ett jättebra stretchprogram  som bara tar 10 minuter och allt man behöver göra är att trycka på play och följa hennes rörelser. 
Känder verkligen hur stel jag var när jag gjorde programmet, har slarvat med stretchen det senaste men ska försöka göra detta programmet varje dag nu :)

Här är en link till videon, prova!


Och ja jag åt kyckling och koriander salladen idag igen till lunch, grymt gott!

Puss


Super bra övningar i denna boken!
 

 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment