Monday 11 February 2013

First day

At my new job today. Guess who's been waking up 1000 times last time thinking 'surely it must be 8 o'clock now?', lol :) I start at 10am so plenty of time. Sitting in bed with a big cup of tea looking at the snow falling down.. I don't want snow! Give me spring please!
Oh well at least it's not thick on the ground yet. Was super duper snowy when me and Rob left Southend last night. 

Better make some breakfast now. Wish me luck for my first day!

x x x 

Swedish: Första dagen på nya jobbet idag. Gissa vem som har vaknat 1000 gånger inatt och tänkt 'men nu måste väl ändå klockan vara åtta, hallå när ska jag gå upp?', haha :) Börjar inte förräns klockan 10 så har gott om tid på mig. Sitter i sängen med en stor kopp tee och kollar på snön som faller ner.. Jag vill inte ha snö! Ge mig vår snälla!
Det ligger iaf inte tjockt på marken ännu. Snöade som tusan när vi åkte hem ifrån Southend igår.

Dags för frukost. Önska mig lycka till för idag!

Puss

 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment