Thursday 14 February 2013

My valentines

I'm not celebrating valentines today.. :( Rob is not here so we are saving it for a more suitable day. To be honest I don't really mind as we do nice, romantic, cosy things every week anyway (cheesy, lol). 
I started work at 7.30 am this morning so when I finished at 4 pm I headed to the gym for a proper sweaty workout. Feeling Ah-mazing now :)
Made chicken and coriander for salad and have had a long shower so I'm already in my pj's ready to watch an episode of Greys Anatomy. 
I just started to watch series 1 yesterday and I like it!
 
Hope everyone is having a great night!
 
x x x 
 
Swedish: Idag firar jag inte alla <3 dag.. Rob kan tyvärr inte vara här så vi får helt enkelt spara det till ett mer passande tillfälle. Ska jag vara helt ärlig gör det mig inte så mycket då vi ändå brukar göra mysiga, romantiska och kul saker ihop hela tiden, hehe.
 
Började jobba redan 7.30 imorse så när jag slutade kl 16 stack jag till gymmet och svettades. Känns grymt bra nu :)
Efter gymmet lagade jag kyckling och koriandersallad, tog en långdusch och nu sitter jag i min pyjamas och ska kolla på Greys Anatomy. Såg första avsnittet igår och det verkar väldigt lovande minsann!
 
Hoppas ni har en super bra kväll!
 
Puss
 

Pin It Now!

No comments:

Post a Comment