Wednesday 13 February 2013

New hair

Straight after work I went to get my haircut. Was really needed since it was 6 months ago last time. I have heard so much good about Nadia Jönning (superstar Swedish hairstylist) so I decide to go to her. I'm so glad I did! My hair looks great and I was really well taken care of (even got a glass of white wine). I can't recommend her enough! I did a treatment as well as got my hair cut and my hair is now so silky and smooth. Love it :)

x x x 

Swedish: Direkt efter jobbet ikväll gick jag äntligen och klippte mig. Var verkligen på tiden då det var 6 månader sedan sist. Har mycket gott om Nadia Jönning så hade bokat in en tid med henne vilket jag är super glad över. Hon är toppen och mitt hår ser så fint ut! Blev så bra omhändertagen och fick ett gott glas vin så ja jag är mer än nöjd :) Gjorde en behandling för torrt hår och mitt hår är som nytt, super glansigt och fint är det minsann. Underbart!

Nadia can be found on facebook @ Nadia Hairstylist Jönning or be booked via phone 07857128377 


 Sorry for the crappy photos but were to busy chatting to remember to take photos ;) 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment