Friday 1 February 2013

Sparkly

I'm having a dinner for the London Swedes tomorrow and I got nothing to wear. Haven't been out for ages so fancy dressing up a little bit but it's just too cold to wear a dress. Have decided to wear a top I bought in Thailand and I'm off to "town" to look for sequin leggings. I saw a pair in a shop in Piccadilly Circus before I went to Thailand so will start with having a look there I think :) 

Hope everyone is having a lovely Friday!

x x x 

Swedish; Imorgon har jag middag för London Swedes och jag har inget att ha på mig. Har inte varit ute på evigheter oh känner för att klä upp mig lite. Är dock alldeles för kallt för att ha klänning så tänkte jag skulle åka in till "stan" och kolla efter ett par paljett leggings. Såg ett par snygga i en affär vid Piccadilly Circus innan jag åkte till Thailand så börjar där tänkte jag :)

Hoppas ni har en fin fredag!

Puss

 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment