Monday 11 March 2013

Pilates & home spa

It's been snowing in London today!! I thought spring was here but clearly I was wrong.. Thumbs down :( Anyway I'm having a day off work. Still managed to wake up at 8 am this morning so it's been a very productive day. 
I've been to the gym and done a Pilate's class, eaten lovely smoked salmon for lunch, cleared up my wardrobe, showered, done a hair mask & facial mask and taken care of my nails as well as doing some ironing. Super woman ;)
 Love getting things done! 
Now I'm going to have some well deserved relax time and watch a film or perhaps some more Grey's Anatomy (I'm totally hooked).

Hope ya all is having a great start to this week!

x x x

Swedish: Det har snöat i London idag!! Jag som trodde våren var här men jag hade tydligen fel..Tummarna ner!
Jag är iaf ledig idag och trots det vaknade jag kl 08.00 imorse så det har varit en väldigt produktiv dag ändå.
Jag har varit på gymmet och gjort pilates,  ätit supergod gravad lax till lunch, städat min garderob, duschat, gjort hårinpackning samt ansiktsmask och fixat mina naglar och strykt lite tvätt. Super kvinna ;) 
Älskar att få saker gjorda och ur vägen!
Nu ska jag slappa med gott samvete framför en film eller Greys Anatomy (är helt fast, så galet bra!)

Hoppas ni allihopa har en bra start på denna veckan!

Puss

Pictures from the last week or so


 
 Sunglasses last week and today brrrrrr
 At Guanabara, Saturday night.
 Emanuel, me and Kerstin @ Guanabara

 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment