Monday 4 March 2013

SPRING

No I don't mean run (spring does mean run in Swedish) what I do mean is that spring has finally arrived in London. It's such amazing weather today! I'm just filled with happiness and energy feel like I'm about to explode :) Have been out all morning doing some things and have just got home. I just had a little snack (apple with a bit of almond butter) and in an hour or so I'm heading out again for a long walk/run along the canal.

The weekend was great even though I was working. I guess it does help when you got lovely colleagues :) Today I'm having a day off and tomorrow I'm heading north to Stokes to get training for work. 

Something rather marvellous happened yesterday and it is that my bff Emma is coming to see me in London the first weekend of April. I cannot wait and I have already started planning where we are going to eat, fika and shop. Hurrah!

Life's good! Wishing you all a fab start to this week!

x x x 

Swedish: Nej nu menar jag ju inte spring som så utan jag menar att våran har äntligen kommit till London. Det är så fantastiskt väder idag så jag blir helt sprängfylld med lycka och energi känns nästan som jag kommer explodera :) Kom nyss hem efter varit på ärenden hela morgonen och nu har precis ätit ett litet snacks (äpple med lite mandelsmör) och om en timma eller så ska jag bege mig ut igen på en lång gå/springtur längs med kanalen.

Helgen var jättebra trots att jag jobbade. Antar att det hjälper när man har fin fina kollegor :) Imorgon ska jag på kurs/träning för jobbet i Stokes i 3 dagar, ska bli spännande.

Det bästa som hände under helgen var dock att en av mina bästaste vänner Emma bokade en resa hit till London så i början av april kommer hon. Jag längar ihjäl mig och har redan börjar planera vart vi ska äta, fika och shoppa. Hurra!

Livet leker och jag hoppas ni också har en fab start på eran vecka!

Puss

Lite bilder från dom senaste dagarna

 Heading out for drinks with my colleagues
 Walked past Selfridges on my way to work on Sunday, droooling over their shopwindows
 This is Regent St before all shops open on a Sunday morning, pretty empty huh?
 Last nights dinner. Beef patties, sweet potato, carrots and salad. Yum!
 Todays amazing weather!

 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment