Wednesday 10 April 2013

Butt killer

Today I'm not working which means plenty of time for gym. Wihoo! Went earlier today and since most of my body was still aching after my Monday workout I decided to do back, tum and bum. All went really was pushing myself really hard and was going to finish of with the "butt killer" which I found via one of my favourite bloggers (idawarg.chic.se). It was rather painful but in good way. Once I was done I went to sit on my knees and managed to pull a muscle in my right side butt cheek. Ouuuuchi! Tried to stretch it out gently but it's still very sore.. Poor me, hehe. I've put on voltarol and will gently stretch it a bit more and hopefully that will do the trick. If not I'm guessing I will walk very funny tomorrow ;)

Going to a TableCrowd dinner tonight at Souk Bazar which is a Moroccan restaurant we are a group of over 20 people so we got a private room. Will show you photos tomorrow.

Hope you're having a fab Wednesday!

x x x

Swedish: Idag är jag ledig vilket innebär massor med tid att träna. Wihoo! Jag var där tidigare idag och eftersom nästan hela kroppen fortfarande gör ont efter måndagens pass så bestämde jag mig för att köra rygg, mage och rumpa. 
Allt gick finemang och tränade stenhårt. Precis på slutet skulle jag köra "butt killer" övningen som jag har sett på Ida Warg's blogg. 
Det gjorde ont men på ett bra sätt. Dock när jag var klar och skulle sätta migg upp lyckades jag sträcka en muskel i högra skinkan. AAAAAJJJ! Blev typ i lam i högra benet så försökte stretcha det lite lätt men det gjorde ont.. Stackars mig, hehe. Har iaf kletat på massor med Voltaren och ska småstretcha lite till i hopp om att inte behöva gå konstigt imorgon ;)

Ikväll ska jag på TableCrowd middag på Souk Bazar som är en jättecool marockansk restaurang. Vi är över 20 stycken som ska gå så vi har ett utav deras privata rum. Ska ta kort och visa er imorgon.

Hoppas ni har en fin onsdag!

Puss

 Lunch. I love salmon and hummus <3

Pin It Now!

1 comment:

  1. Åh jag älskar hummus!!:) Har du gjort själv? Kram!

    ReplyDelete