Tuesday 23 April 2013

HAPPINESS

I'm feeling so ridiculously happy today! I guess it's mainly down to being off for two days and that the weather is so amazingly nice :) Life's just too good sometimes!
I finally managed to get some things done that I've been meaning to do for months. Just love productive days. Had a really good workout session at the gym as well. Got a compliment for my stretch program from one of the PT's as well. Yay!

Tonight I'm going to a TableCrowd dinner for their Man/Woman v Food crowd. It's at MeatMission in Hoxton Market. I obviously wont participate in the actual challenge but I will watch Rob and take some snapshots, hehe.

x x x

Swedish: Känner mig så töntigt lycklig idag! Tror det har att göra med att jag har 2 dagar ledigt och att det är så galet varmt och fint väder. Har även fått gjort lite grejer som jag har menat att göra i flera månader. Älskar produktiva dagar. 
Hade ett riktigt bra träningspass på gymmet och fick en komplimang för mitt bra'iga stretch program utav en av PT'arna där. Yay! 

Ikväll ska jag på TableCrowd middag för deras Man/Woman v Food crowd. Den är på MeatMission på Hoxton Market i östra London. Jag ska självklart inte delta i själva utmaningen men ska kolla på Rob och ta ett par foton, hehe.

Puss


 Geeky sunbather ;)

 Baby spinach, tuna, cucumber, pear, tomato, red onion, avocado, feta cheese, lemon




 
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment