Saturday 13 April 2013

White month

Not a weekend off for me but I don't mind working as I have a "white" month anyway. Although I'm allowed a drink if I do go out but I'm not drinking anything more than that. 

So instead of spending money on drinks I just have lunch from Whole Foods everyday. I love their salad bar it's genius! Usually I have quinoa, lentils, steamed kale, butternut squash&pea salad, chicken, an egg and a bit of hummus. It's just so good!
Today I think I might go for their Italian meatballs with brown rice and steamed green veggies. Yum! I'm also going to see if they have the fruit Ugli as I'm very curious about it. Have anyone tried it?

Hope everyone is having a great weekend!

x x x 

Swedish: Ingen ledig helg för mig men det gör inget när jag ändå har en vit månad. Gör ifs inget om jag dricker ett glas champagne eller prosecco eller rosé men absolut inte mer än så.

Så istället för att spendera pengar på alkohol (gör sällan det ändå ifs, hehe) så unnar jag lunch ifrån Whole Foods nästan varje dag. Deras salladsbar är grym! Vanligtvis brukar jag äta något i stil med quinoa, linser, steamed grönkål,butternut squash & ärtsallad, kyckling, ett ägg och hummus. Det är ljuvligt! Idag tänkte jag slå till på deras italienska köttbullar med brunt ris samt ångkokta grönsaker. Mums! Jag ska även kolla om dom har frukten Ugli är väligt nyfiken på den. Någon här som har provat?

Hoppas ni har en fin helg!

Puss





 Relaxing at Asia Spa. Sanna när kan vi göra om det? <3
Pin It Now!

No comments:

Post a Comment